Για πρώτη φορά στα χρονικά, ηλεκτροκίνητα φορτηγά που θα
τροφοδοτούνται από εναέριες γραμμές επαφής, θα κυκλοφορήσουν στις ΗΠΑ, με στόχο
τη μείωση των αέριων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Η
Περιφερειακή Αρχή Ποιότητας του Αέρα στην Νότια Ακτή των ΗΠΑ (SCAQMD), έδωσε
στη Siemens το «πράσινο φως», για να εγκαταστήσει ένα σύστημα ηλεκτρικού
αυτοκινητόδρομου για δοκιμαστικούς σκοπούς, κοντά στα λιμάνια του Λος Άντζελες
και του Λονγκ Μπιτς, τα οποία είναι τα μεγαλύτερα των ΗΠΑ.
Ο ηλεκτρικός αυτοκινητόδρομος της Siemens θα ηλεκτροδοτεί επιλεγμένες λωρίδες
κυκλοφορίας μέσω ενός συστήματος εναέριων γραμμών επαφής. Με αυτό τον τρόπο, τα
φορτηγά θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρική ενέργεια όπως ακριβώς και τα τραμ. Σε
συνεργασία με την Volvo Group και τη θυγατρική της Mack, η Siemens αναπτύσσει
ένα όχημα επίδειξης για τους σκοπούς του έργου. Επίσης, η Siemens συνεργάζεται
με εταιρείας διαχείρισης φορτηγών από την Καλιφόρνια, τα οχήματα των οποίων θα
αποτελέσουν μέρος της δοκιμής.Η υποδομή για τιςεναέριες γραμμές επαφής θα εγκατασταθεί σε δύο κατευθύνσεις, στην πόλη Κάρσον, κοντά στο Λος Άντζελες. Το έργο αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούλιο του 2015 και θα διαρκέσει για ένα χρόνο. Κατά τη δοκιμαστική φάση, έως και τέσσερα φορτηγά θα εκτελούν καθημερινά τη διαδρομή και στις δύο κατευθύνσεις. Τα ηλεκτροκίνητα φορτηγά (“e-trucks”) θα εφοδιαστούν με ένα υβριδικό σύστημα και με ευφυείς συλλέκτες συνεχούς ρεύματος.
Καθώς θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρική ενέργεια από τις
εναέριες γραμμές επαφής, τα φορτηγά δεν θα παράγουν καθόλου εκπομπές αέριων
ρύπων, όταν κινούνται στην περιοχή. Σε δρόμους που δεν διαθέτουν εναέριες
γραμμές επαφής, τα οχήματα θα χρησιμοποιούν ένα ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο
μπορεί να τροφοδοτηθεί μέσω ντίζελ, συμπιεσμένου φυσικού αερίου, μπαταρίας ή
άλλης πηγής ενέργειας. Ο συλλέκτης συνεχούς ρεύματος επιτρέπει στα οχήματα να
κάνουν προσπεράσεις, να σταματήσουν και να επανεκκινήσουν, φτάνοντας ταχύτητες
έως και 90 χιλιομέτρων ανά ώρα.
Περισσότερα διαβάστε εδώ .