19 Μαΐ 2013

Η επικοινωνία του πολίτη με το κράτος γίνεται αποτελεσματικότερη .



Με εγκύκλιο του Υφυπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης δίνονται οδηγίες στα ΚΕΠ για τον τρόπο με τον οποίο μια σειρά από υπηρεσίες  προς τους πολίτες μπορούν πλέον να παρέχονται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά από την εθνική διαδικτυακή πύλη  «ΕΡΜΗΣ» στην διεύθυνση www.ermis.gov.gr

Συγκεκριμένα, μετά από τεχνικές και θεσμικές παρεμβάσεις, αναβαθμίζεται το επίπεδο παροχής υπηρεσίας προς τον πολίτη για 81 πιστοποιημένες διαδικασίες, όπως εκδόσεις πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, κλπ...
Για τις υπηρεσίες αυτές,  η συναλλαγή του πολίτη με τη Δημόσια Διοίκηση μπορεί πλέον να διεκπεραιώνεται μέχρι τέλους ηλεκτρονικά, χωρίς ο πολίτης να χρειάζεται να επισκεφθεί αυτοπροσώπως οποιαδήποτε υπηρεσία, είτε για να υποβάλλει αίτηση είτε για να παραλάβει έγγραφο. Οι τυποποιημένες αυτές διαδικασίες του ΕΡΜΗ βρίσκονται στην αρχική σελίδα, κάτω από τον τίτλο Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες.


Μοναδική προϋπόθεση, ο πολίτης να έχει εγγραφεί ως  χρήστης στην  πύλη  του «ΕΡΜΗ», και να μεταβεί στη συνέχεια για επιβεβαίωση της ταυτότητάς του σε  οποιοδήποτε ΚΕΠ. Εκεί θα πρέπει να βεβαιώσει- προσκομίζοντας και την αστυνομική του ταυτότητα - ότι είναι ο κάτοχος συγκεκριμένου ηλεκτρονικού «λογαριασμού» στον «ΕΡΜΗ».   

Η διαδικασία της εγγραφής και επιβεβαίωσης ταυτότητας γίνεται μια φορά και μόνο για κάθε πολίτη, ο οποίος μπορεί στη συνέχεια  να πραγματοποιεί  πολλαπλές συναλλαγές με το δημόσιο από οποιοδήποτε υπολογιστή, χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό του. Ο πολίτης αποκτά μια ηλεκτρονική θυρίδα στον «ΕΡΜΗ», στην οποία τοποθετούνται από τις αρμόδιες κατά περίπτωση υπηρεσίες  τα αιτούμενα έγγραφα. Στην παρούσα φάση, τα έγγραφα τοποθετούνται στη θυρίδα από τα ΚΕΠ.



Διαβάστε περισσότερα εδώ .